John Kowalski John Kowalski
886
BLOG

Anatomia Upadku - część druga

John Kowalski John Kowalski Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 23

Właśnie obejrzałem film Anity Gargas pod tytułem "Anatomia Upadku 2 [2014] Dokumentalny PL" który został zamieszczony na YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=vrPHWhwcD-c

Ażeby w mojej notce nie kopiować metodologii filmu pani Gargas, polegającej na śmiertelnym zanudzanu odbiorcy nawałem zaprzeczających sobie wzajemnie informacji, po których zmęczony do bólu odbiorca już nic nie wie, tylko pragnie wreszcie jakiejś jasnej konkluzji aby mógł spokojnie zasnąć - ja przejdę od razu do konkluzji:

Dlaczego piloci PLF101 zeszli poniżej minimów lotniska w warunkach poniżej minimów?


Przypominam, że instytucję minimów ustalono w lotnictwie właśnie po to, żeby nie było katastrof lotniczych!!!

Tak zawny zespół d/s wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej pOsła Macierewicza, ślizga się po tym temacie i stara się go przykryć odwracaniem kota ogonem na brzozę. Tylko że za brzozą były inne liczne drzewa i gdyby nie beczka po brzozie, byłaby kolizja z nimi i ten sam efekt końcowy.

A więc powtarzam jeszcze raz: dlaczego piloci PLF101 zeszli poniżej minimów lotniska w warunkach poniżej minimów?.

Czy "eksperci" Macierewicza lub pani Gargas zechcieliby może poświęcić temu tematowi choć jedną minutę ich "cennego" czasu?
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka